Search This Blog

Wednesday, 9 August 2017

Teen tarah ke logo ke alawa kisi ke liye sawal karna (maangna) jayaz nahi

Bismillahhirrahmanirrahim
Teen tarah ke logo ke alawa kisi ke liye sawal karna (maangna) jayaz nahi
-----------------------
★Qabisah bin Mukhiriq al-Hilali Radi Allahu Anhu se rivayat hai ki Rasoollallah Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya teen tarah ke logo ke alawa kisi ke liye sawal karna (maangna) jayaz nahi
1) Ek wo shaks jis par zamanat ka bojh ho aur jab tak wo zamanat se nijat na pa le iske baad usko baaz rahna chahiye,
2) Dusra wo shaks jisko aisee musibat pesh aaye jiski wajah se uska maal tabah ho gaya ho to uske liye bhi sawal karna (maangna) durast hai yaha tak ki wo aisa sarmaya hasil kar le jis se wo guzar basar ke layaq ho jaye.
3) Teesra wo shaksh jisko koi aisee museebat pesh aaye jiski mutalliq uski qaum ke 3 log ye gawahi de ki wo museebat mein mubtala hai iske liye bhi sawal karna ( maangna) durast hai yahan tak ki wo guzar basar ke layaq ho jaye aur uske baad maangne se baaz rahe. In surato (situations) ke alawa maang kar khana haram hai aur jo shakhs maang kar khaye wo haram khata hai.
Sunan Abu Dawud,Jild-1,1627-Sahih
-----------------------
★क़बीसा बिन मुखारिक हिलाली रदि अल्लाहु अन्हु से रिवायत है कि रसूल अल्लाह सल-अल्लाहु अलैहि वसलम ने फरमाया तीन तरह के लोगो के अलावा किसी के लिए सवाल करना (मांगना) जायज नही
1) एक वो सख्स जिसपर ज़मानत का बोझ हो और जबतक वो जमानत से निजात ना पा ले , इसके बाद उसको बाज़ रहना चाहिए
2) दुसरा वो सख्स जिसको ऐसी मुसीबत पेश आये जिसके वजह से उसका माल तबाह हो गया हो तो उसके लिए भी सवाल करना (मांगना) दुरुस्त है , यहा तक की वो ऐसा सरमाया हासिल करले जिस से वो गुजर बसर के लायक हो जाए
3) तीसरा वो सख्स जिसको कोई ऐसी मुसीबत पेश आये जिसके मुतालिक उसके क़ौम के तीन लीग ये गवाही दे की वो मुसीबत में मुब्तला है , इसके लिए भी सवाल करना (मांगना) दुरुस्त है यहा तक की वो गुजर बसर के लायक़ हो जाये और उसके बाद मांगने से बाज़ रहे . इन सुरतो के अलावा माँगकर खाना हराम है और जो सख्स माँग कर खाये वो हराम खाता है
सुनन अबु दावूद,जिल्द-1,1627-सही

-----------------------
قبیصہ بن مخارق ہلالی رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا سوائے تین آدمیوں کے کسی کے لیے مانگنا درست نہیں ایک اس شخص کے لیے جس پر ضمانت کا بوجھ پڑ گیا ہو ، اس کے لیے مانگنا درست ہے اس وقت تک جب تک وہ اسے پا نہ لے ، اس کے بعد اس سے باز رہے ،دوسرے وہ شخص ہے جسے کوئی آفت پہنچی ہو ، جس نے اس کا مال تباہ کر دیا ہو ، اس کے لیے بھی مانگنا درست ہے یہاں تک کہ وہ اتنا سرمایہ پا جائے کہ گزارہ کرسکے تیسرے وہ شخص ہے جو فاقے سے ہو اور اسکی قوم کے تین عقلمند آدمی کہنے لگیں کہ فلاں کو فاقہ ہو رہا ہے ، اس کے لیے بھی مانگنا درست ہے یہاں تک کہ وہ اتنا مال پا جائے جس سےوہ گزارہ کر سکے ، ! ان صورتوں کے علاوہ مانگنا حرام ہے ، جو مانگ کر کھاتا ہے گویا وہ حرام کھا رہا ہے۔
سنن ابو داؤد،جلد-١- ١٦٢٧-صحيح

-----------------------
★Qabisah bin Mukhiriq al-Hilali Radi Allahu Anhu said The Prophet Sallallahu Alaihi Wasallam said Begging is allowable only to one of three classes
1) A man who has become a guarantor for a payment to whom begging is allowed till he gets it, after which he must stop (begging);
2) A man who has been stricken by a calamity and it destroys his property to whom begging is allowed till he gets what will support life (or he said, what will provide a reasonable subsistence);
3) And a man who has been smitten by poverty, about whom three intelligent members of his people confirm by saying: So and so has been smitten by poverty, to such a person begging is allowed till be gets what will support life (or he said, what will provide a reasonable subsistence), after which he must stop (begging).Any other reason for begging is forbidden, and one who engages in such consumes it as a thing which is forbidden.
Sunan Abu Dawud,Book-9,1636-Sahih

------------------------------
https://quran-hadith-only.blogspot.com/2017/08/islamic-quiz-82.html

No comments:

Post a Comment