Bismillahhirrahmanirrahim
Haiz (menses) ki halat mein bhi aurto ke saath khilaye aur pilayen
-----------------------
★Anas Radi-Allahu-Anhu se rivayat hai ki Yahudiyon mein se jis waqt kisi khatun ko haiz aata to wo apne saath na usey khilate aur na ek makan mein uske saath rahte, Sahaba Radi-Allahu-Anhuma ne iskey mutalliq pucha to ispar Allah Subhanahu ne ye aayat nazil farmayee jiska mafhum hai ki"Aur Aapse Haiz ke baare mein puchte hain kah dijiye ki wo Najasat (Napaki) hai isliye Haiz mein aurton se dur raho aur unke paas na jao ( yani humbistari na karo) yahan tak ki wo paak ho jaye phir jab wo paak ho jaye to unke paas jao jahan se Allah ne tumhe hukm diya hai beshak Allah Tauba karne walo ko Dost rakhta hai aur bahut paak rahne walon ko dost rakhta haiAl Quran 2:222" Phir Aap Sallallahu-Alaihi-Wasallamne Sahaba karam Radi-Allahu-Anhuma se farmaya ki wo Aurton se Haiz ki halat mein saath khilayein Peelayein aur ek makan mein saath rahein aur humbistari (intercourse) ke alawa tamam kaam karain.
Sunan Nasaii,Jild-1,291-Sahih
-----------------------
Sunan Nasaii,Jild-1,291-Sahih
-----------------------
★अनस रदि अल्लाह अन्हु से रिवायत है कि यहुदियो में से जिस वक़्त किसी खातुन को हैज़ आता तो वो अपने साथ ना उसे खिलाते और ना एक मकान में उसके साथ रहते,सहाबा रदि अल्लाहु अन्हुमा ने इसके मुतालिक पूछा तो इसपर अल्लाह सुब्हानहु ने ये आयत नाज़िल फरमायी जिसका मफ़हूम है की और आपसे हैज़ के बारे में पूछते है कह दिजीये की वो नजासत (नापाकी) है इसलिए हैज़ में औरतों से दुर रहो और उनके पास ना जाओ(यानि हमबिस्तरी ना करो) यहा तक की वो पाक हो जाए फिर जब वो पाक हो जाए तो उनके पास जाओ जहा से अल्लाह ने तुम्हे हुक्म दिया है बेशक़ अल्लाह तौबा करने वालो को दोस्त रखता है(अल क़ुरान,2:22) फिर आप सल-अल्लाहु अलैहि वसलम ने सहाबा करम रदि अल्लाहु अन्हुमा से फ़रमाया की वो औरतो से हैज़ की हालत में साथ खिलाये पिलाये एक मकान में साथ रहे और हमबिस्तरी के अलावा तमाम काम करे
सुनन नसाई,जिल्द-1,291-सही
-----------------------
सुनन नसाई,जिल्द-1,291-सही
-----------------------
اسحاق بن ابراہیم، سلیمان بن حرب، حماد بن سلمہ، ثابت، انس سے روایت ہے کہ یہودیوں میں سے جس وقت کسی خاتون کو حیض آتا تو وہ اس کو اپنے ساتھ نہ کھلاتے نہ اس کو ساتھ پانی پلاتے۔ نہ ایک مکان میں اس کے ہمراہ رہتے۔ حضرات صحابہ کرام رضی اللہ عنہم نے اس کے متعلق دریافت فرمایا اس پر اللہ تعالیٰ نے آیت کریمہ نازل فرمائی۔ (اس آیت کریمہ کا مفہوم یہ ہے کہ لوگ تم سے حیض کے بارے میں دریافت فرماتے ہیں۔ آپ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) فرما دیں کہ حیض ایک ناپاکی ہے تو تم لوگ خواتین سے حالت حیض میں علیحدہ رہو پھر رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے صحابہ کرام رضی اللہ عنہم کو حکم فرمایا کہ وہ عورتوں کو حالت حیض میں بھی ساتھ کھلائیں پلائیں اور ایک مکان میں ساتھ رہیں اور علاوہ ہمبستری کے تمام کام کریں
سنن نسائی،جلد-1، 291-صحيح
-----------------------
سنن نسائی،جلد-1، 291-صحيح
-----------------------
★ It was narrated that Anas Radi-Allahu-Anhu said: "When one of their womenfolk menstruated, the Jews would not eat or drink with them, nor mix with them in their houses. They asked the Prophet of Allah Peace be upon him about that, and Allah Mighty and Sublime revealed "They ask you concerning menstruation. Say: that is an Adha (a harmful thing for a husband to have a sexual intercourse with his wife while she is having her menses), therefore keep away from women during menses and go not unto them till they are purified. And when they have purified themselves, then go in unto them as Allah has ordained for you Truly, Allah loves those who turn unto Him in repentance and loves those who purify themselves.Al Quran, 2 : 222 "So the Messenger Allah commanded them to eat and drink with them menstruating women) and to mix with them in their houses, and to do everything with them except intercourse.
Sunan Nasaii,Vol-1,289-Sahih
----------------------------
Sunan Nasaii,Vol-1,289-Sahih
----------------------------
No comments:
Post a Comment