Search This Blog

Tuesday 13 November 2018

Part 72 of 1800 - Seerat un Nabee Sal-Allahu Alaihi Wasallam

Bismillahhirrahmanirrahim
✦  Part 72 of 1800 - Seerat un Nabee Sal-Allahu Alaihi Wasallam
✦  Ar-Raheeq Al-Makhtum(The sealed Nectar)
-----------
★Un ke karam hi ka nateeja tha ki we Juwaa khelte the. Un ka khayaal tha ke yell bhi sakhaawat ki ek raah hai, kiyuonke unhein jo nafa haasil hota, ya nafa haasil karne waalon ke hisse se jo kuchh faazil bacha rahta use miskeenon ko de dete the. Isi liye Qur'aan-e-Paak ne sharaab aur Juwe ke nafe ka inkaar nahin kiya balki yeh farmaayaa ki "In donon ka gunaah un ke nafe se badh kar hei. (Al~Quran : 2•219)
2) Wafaa-e-Ahad: Yeh bhi daur-e-jaahiliyyat ke akhlaaq-e-faazila mein se hei. Ahad ko un ke nazdeek deen ki haisiyyat haasil thi jise woh bahar haal chimte rahte the. Aur is raah mein apni aulaad ka khoon aur apne ghar-baar ki tabaahi bhi heech (kam) samajhte the. Use samajhne ke liye Haiti bin Mas’ud Sheibaani, Samwaal bin Aadya aur Haajib bin Zurarah ke waaqiaat kaafi hain.
-----------------------
★उनके दया भाव का ही नतीजा था कि वे जुवा खेलते थे । उनका विचार था की यह भी दानशीलता का एक रास्ता है , क्योंकि उन्हें जो लाभ मिलता या लाभ प्राप्त करने वाले के हिस्से से जो कुछ ज्यादा बचा रहता , उसे मिस्कीनों (दीन-दुखियों) को दे देते थे। इसलिये क़ुरान ने शराब और जुए के लाभ का इंकार नही किया , बल्कि यह फ़रमाया की-
"इन दोनों का गुनाह उनके लाभ से बढ़कर है"(अल~क़ुरान 2•219)
2) वचन का पालन - यह भी अज्ञानता-युग के उच्च चरित्र में से हैं । वचन को उनके नजदीक दीन (धर्म) की हैसियत हासिल थी , जिस से वे बहरहाल चिमटे रिहते थे और इस राह में अपनी औलाद का ख़ून और अपने घर-बार की तबाही को भी कुछ नही समझते थे । इसे समझने के लिए हानी बिन मसऊद शैबानी,समवाल बिन आदिया और हाजिब बिन जरारा की घटनाएं पर्याप्त है
-----------------------
★Gambling was also another practice of theirs closely associated withgenerosity since   proceeds would always go to charity. Even the Noble Qur’ân does not play down the benefits that derive from wine drinking and gambling, but also says, “And the sin of them is greater than their benefit.” [2:219]
-----------------------------------------------------------

No comments:

Post a Comment