Search This Blog

Monday 30 March 2020

Eh Nafs e Mutmaeena , Apne RAB ki taraf laut ja , aur mere (neik) bando mein shamil ho ja

Bismillahhirrahmanirrahim

Eh Nafs e Mutmaeena , Apne RAB ki taraf laut ja , aur mere (neik) bando mein shamil ho ja 
-------------

✦Eh Nafs e Mutmaeena , Apne RAB ki taraf laut ja , aur mere (neik) bando mein shamil ho ja aur phir meri jannat me mein dakhil ho ja.
Al~Quran,Surah Al-Fajr(89),Aayat-27-30
-----------------------

✦ऐ नफ़्स-ए-मुतमईना , अपने रब की तरफ लौट जा , और मेरे ( नेक) बन्दों में शामिल हो जा और फिर मेरी जन्नत में दाखिल हो जा.
अल~क़ुरान,सूरए अल फ़ज्र(89),आयत-27-30
-----------------------

(ارشاد ہوگا) اے اطمینان والی روح-اپنے رب کی طرف لوٹ چل تو اس سے راضی وہ تجھ سے راضی-پس میرے بندو ں میں شامل ہو-اور میری جنت میں داخل ہو-
القرآن،سورة الفجر(٨٩)،آیت-٢٧-٣٠
-----------------------

✦Oh Nafs e Mutmaeena ( the one in rest and satisfaction) Come back to your Lord well-pleased (yourself) and well-pleasing (unto Him)! Enter you then among My (honoured) slaves,
And enter you My Paradise.
Al~Quran,Surah Al-Fajr(89),Verse-27-30

No comments:

Post a Comment